srry

vet att jag inte blogagt mkt men jag bloggar på min blogg. www.jojjoaw.blogg.se det var någon som undrade så jag skriver den nu då ;) aja igår var jag i stallet. gjorde kottes saker & kollade när rebecca & sofia red ;) dom hade hoppning ;) rebecca hade patrick & sofia hade plex ;) jag tog kort så dom kommer i slutet av inlägget XD<3 aja vet faktiskt inte vad jag ska blogga om. men på lörda så är det ridnig igen :D längtar !<3 hoppas jag får rida någon bra :D har bara fått rida bra hästar tycker jag. lakej-lamas-lamas-kola-sonet-kola. dom hästarna har jag ridit. aja orkar inte blogga mera puss <3


Sofia & plex <3

Sofia & plex igen <3

Sofia & plex <3

Rebecca & Patrick <3

Rebecca & Patrick <3

Rebecca & Patrick

Rebecca & Patrick hoppar ;)<3

Sofia & plex hoppar ;)<3

;)<3

Sofia & Pkex & Rebecca & Patrick <333

Rebecca & Patrick hoppar ;P<3

Rebecca & Patrick hoppar ;)<3

det finns flera bilder men jag orkar inte ladda upp dom XD <33 deras blogg är www.kingsland.blogg.se aja bloggar kanske senare annars så bloggar jag på www.jojjoaw.blogg.se

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0